منوی دسته بندی

شستشوی نمای ساختمان | شستشوی نمای چهارسو | شستشو نما آرین ایراتا

شستشوی نما بدون داربست

شستشوی نمای ساختمان

ساختمان چهارسو – تهران -جمهوری

شستشوی نمای ساختمان
شستشو نمای ساختمان

در شهرهای بزرگ مانند تهران روز به روز بر تعداد ساختمانهای بلند و برجها افزوده میشود .و در کنار آن آلودگی هوا و دود و همچنین گرد و غبار افزایش پیدا کرده  که شستن نما با داربست بسیار دشوار ، زمانبر و هزینه بردار شده است.

با توجه به نیاز مبرم جهت نظافت با استفاده از طناب در تهران مرسوم شده است. شرکت آرین ایراتا اماده انجام خدمات با نیرو های مجرب و بهترین کیفیت برای پروژه های شخصی ودولتی میباشد.

شستشوی نمای ساختمان

انواع روش های نماشویی ساختمان

1. شستشوی نمای ساختمان با آب خالی :

 زمانی که جرم و آلودگی زیادی بر روی نما وجود ندارد برای شستشوی نما از آب خالی استفاده می شود . در این روش با استفاده از فشار آب نظافت نمای ساختمان صورت میگیرد

2. شستشوی نما با مواد شوینده : 

در این روش ابتدا سطح نما با اسفنجی که آغشته به مواد شوینده است روی نما کشیده میشود و بعد از مدتی شستشو انجام میشود و لکه ها و آلودگی ها را به خوبی پاک میکند. سپس برای نماندن لکه با دستمال های مخصوص سطوح مورد نظر خشک میشود. شستشوی سنگ آجر شیشه و کامپوزیت نما از این روش استفاده میشود.

3. شستشوی نما با اسید دیسکلر :

 نماشویی  با استفاده از اسید دیسکلر باعث چربی زدایی و جرم گیری عمیق در نما میشود. اسیدشویی نما با واترجت همراه آب انجام میشود. در این روش به سرعت و با قدرت لکه ها و چربی ها و آلودگی ها را زدوده و نمایی زیبا ایجاد میکند.

4. شستشوی نمای ساختمان با واترجت :

 دستگاه واترجت به علت پاشش آب با سرعت بالا روی سطح نما میتواند تاثیر زیادی در از بین بردن آلودگی و کثیفی نما باشد. شستشوی سنگ آجر شیشه و کامپوزیت نما در تهران با واتر جت کاربرد زیادی دارد. از واتر جت های سه فاز 250 بار در نماشویی زیاد استفاده میشود.

5. شستشوی نمای ساختمان با واتر سندبلاست : 

این روش برای نماهایی که به شدت آلوده و کثیف هستند و این جرم ها با واترجت پاک نمیشوند از واتر سندبلاست استفاده میشود. واتر سندبلاست یا سندبلاست یا ماسه پاشی موادی همچون سیلیس یا ماسه را به همراه آب با سرعت زیاد روی نما می پاشد. این روش علاوه بر نماشویی در صنعت نیز کاربرد زیادی دارد. این روش برای شستشوی سنگ آجر و بتن کاربرد زیادی دارد و بسیار موثر برای نماشویی می باشد. توجه داشته باشید که در این روش باید حتما از افراد متخصص استفاده شود زیرا تنظیم نادرست دستگاه و یا استفاده نادرست از آن باعث آسیب به زیرساخت های نما میشود.

شستشو ساختمان چهارسو

هزینه شستشوی نمای ساختمان

هزینه و قیمت شستشوی نمای ساختمان متغیر و به عواملی مانند ارتفاع, نوع شستشو, میزان کثیفی ساختمان و عمر ساختمان و … می باشد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت شستشوی نمای ساختمان نوع سنگ مصرفی یا متریال مورد استفاده در نمای ساختمان میباشد می باشد.

شرکت آرین ایراتا

تذکر: شستشوی نمای ساختمان را به افراد متخصص واگذار کنید چون اگر نماشویی اشتباه و با دقت انجام نشود باعث ایجاد لکه های نامناسب روی کامپوزیت و شیشه میشود و نمای ساختمان را نامناسب نشان میدهد.همچنین برای ترمیم این خسارت وارد شده مجبور به هزینه های گزاف خواهید شد.

شرکت آرین ایراتا

مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی با طناب

برای مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

Sending
User Review
0 (0 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *