منوی دسته بندی

رنگ آمیزی نما – آرین ایراتا

رنگ آمیزی نما با طناب

رنگ آمیزی نما امروزه یکی از پرتقاضا ترین خدمات در صنعت ساختمان سازی و همچنین بازسازی نمای ساختمان می باشد.

اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار راحت تر از قبل شده و برای اجرای این خدمات دیگر نیازی به بستن داربست نمی باشد.

کلیه خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان امروزه با استفاده از دسترسی با طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود. و هزینه های اجرای خدمات رنگ کردن نمای ساختمان با روش راپل بسیار کمتر از قبل شده است.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نما موجب بازسازی و زیبا سازی نمای ساختمان و برجستگی ظاهری آن می شود.

همانطور که میدانید با گذشت زمان رنگ نمای سیمانی ساختمان بر اثر بارش ها و هرگونه آلودگی و گردو غبار دچار کهنگی در ظاهر و فرسایش نما می شود. به همین دلیل زمانی که نقاشی بر سطوح نمای ساختمان اجرا می شود. یا به نوعی باز سازی و زیبایی دوباره نما های ساختمان می شود.

رنگ آمیزی نما

رنگ آمیزی نمای سیمانی

همانطور که میدانید رنگ نما در اولین مرحله بر سطوح سیمانی اجرا می شود. اگر نمای ساختمان شما سیمانی باشد. و برای اولین بار است که قرار است رنگ آمیزی بر سطوح انجام شود باید به دو نکته بسیار مهم توجه داشت که شامل:

  1. رنگ آمیزی نمای سیمانی تازه ساخت و تمیز
  2. رنگ آمیزی نمای سیمانی قدیمی و دارای آلودگی و جرم

هر دو موردی که در بند قبل به آنها اشاره شد بسیار مهم می باشند. و حتما قبل از اجرای رنگ آمیزی باید به آن توجه کرد. زیرا هم در قیمت و هم نحوه اجرا کاملا متفاوت خواهد بود. که در ادامه مطالب همراه با دلایل به توضیحات بیشتر واهیم پرداخت.

رنگ آمیزی نما
رنگ آمیزی نما

رنگ آمیزی نمای بیرونی ویلا

اجرای رنگ آمیزی نمای بیرونی ویلا موجب جذابیت و زیبا نمایان شدن نمای بیرونی ویلای ویلای شما می شود.

زیرا که رنگ اجرا شده و درخشش آن موجب جان بخشی به نما می شود. و همچنین به جز جذابیت نمای بیرونی ساختمان را در مقابل عوامل محیطی همچون شرایط آب و هوا و بارندگی مقاوم و ضد آب و بصورت عایق عمل می کند.

اجرای پروژه های نقاشی نمای بیرونی ویلا نیازمند تجربه و دقت بسیار بالا می باشد. و در انجام این کار حتما باید دقت شود تا رنگ مورد استفاده با کیفیت و مقاوم باشد.

بهترین رنگ های نمای بیرونی ساختمان

یکی از بهترین رنگ هایی که برای رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان و ویلا می توانید استفاده کنید رنگ های آکریلیک جوتن می باشد. که در تمام دنیا رتبه اول را در کیفیک رنگ به خود اختصاص داده است.

البته علاوه بر انتخاب بهترین رنگ نمای ساختمان و ویلا ، حتما بایدتیم اجرای رنگ آمیزی نما با تجربه و دارای مهارت کافی برای اجرای رنگ داشته باشند. شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با فعالی بیش از یک دهه در امور خدمات نمای ساختمان از جمله شستشوی نما و رنگ آمیزی نما امادگی انجام پروژه های رنگ آمیزی را با بهترین کیفیت را دارد.

نکته بسیار مهم قبل از اجرای رنگ آمیزی نما که باید به آن توجه داشت این است که حتما باید در مرحله ی اول شستشو نما با دستگاه واتر جت انجام شود. سپس زیر کار سازی شود و بعد فرایند رنگ آمیزی نما شروع شود.

رنگ آمیزی نمای ساختمان در تهران

اگر پروژه شما در تهران می باشد شرکت تخصصی آرین ایراتا _ شستشوی نما خدمات رنگ آمیزی نمای ساختمان در تهران را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن انجام میدهد.در مرحله اول کارشناسان تیم ما به صورت حضوری و کاملا رایگان از نمای ساختمان شما بازدید و کارشناسی می کنند.

انواع رنگ های قابل استفاده در رنگ آمیزی نما

جهت انجام رنگ آمیزی نما بسته به سطح کار و سلیقه افراد رنگ ها قابل تقسیم بندی هستند.

رنگ های روغنی: رنگ های با مقاومت بالا در برابر رطوبت و قابل استفاده برای سطوح خارجی از جمله پنجره ها در ها و نرده های فلزی …

رنگ های نانو: رنگ های مقاوم و عایق در برابر شرایط جوی

رنگ های کنیتکسک رنگ های مقاوم در برابر رطوبت بر پایه آب با پوشش دهی بالا

رنگ های اکریلیک : رنگ های اکریلیک مقاومت بسیار بالایی دارند. و زیبایی و جلوه خاصی به نمای ساختمان می دهند.

رنگ رزین اکریلیک : رنگ هایی با مقاومت در برابر تابش نور و قابل استفاده در سطوح فلزی و..

مطالب رنگ آمیزی نمای ساختمان

ارین ایراتا – شستشوی نما

رنگ آمیزی قاب پنجره ها و بخش های فلزی نما

جهت رنگ آمیزی بخش های فلزی نما مانند قاب پنجره ها و نرده های نما ابتدا در صورت وجود زنگ زدگی باید با سمباده بخش های زنگ زده را پاکسازی کنیم و در آخر رنگ آمیزی را اجرا کنیم.

همچنین در صرت وجود درز یا ترک باید توسط بتونه پر شود تا رنگ یکدست باشد.

اگر در نمای ساختمان فلشینگ استفاده شده حتما باید قسمت های ترک خورده بتونه و یکدست شوند. و سپس رنگ آمیزی فلشینگ انجام شود.

ویژگی های رنگ نمای ساختمان

  1. مقاوم در برابر تابش نور خورشید و اشعه uv
  2. ضد آب و عایق رطوبت و آب
  3. مقاومت در برابر باران های اسیدی
  4. دارای انعطاف بالا و حالت کش سانی
  5. غیر قابل اشتعال هستند
  6. مقاوم در برابر ترک خوردگی و پوسته شدن
  7. دارای چسبندگی بسیار بالا
  8. و مهم تر از همه قابلیت شستشو دارند

روش رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان خدماتی است که با استفاده از طناب و بدون داربست قابل اجرا می باشد. این خدمات با استفاده از طناب و کمربند ایمنی بوده است. که در ارتفاعات مختلف و غیر قابل دسترس که امکان نصب داربست وجود ندارد به صورت راپل ارائه می گردد.

در این روش افراد زبده و حرفه ای با استفاده از طناب و ابزار های مخصوص کار در ارتفاع سطح نما را با رنگ های با کیفیت رنگ آمیزی می کنند.

رنگ آمیزی نمای ساختمان با روش های مختلفی مانند راپل یا همان دسترسی با طناب . داربست و همچنین کلایمبر قابل اجرا می باشند. و بهترین روش رنگ آمیزی نما با دسترسی طناب است.

برای بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09197921711

09124652126

مطالب نماشویی با طناب

شرکت آرین ایراتا – شستشوی نما

مراحل رنگ کاری نمای بیرونی ساختمان

ابتدا جهت رنگ کاری و رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان توصیه میشود. اقدام به نماشویی کنید . که این کار با استفاده از دستگاه واترجت انجام می شود .تا نما شسته شود و سطح کار تمیز شده و بدون الودگی و وجود گردو غبار در سطح نما باشد.

برای اینکه رنگ نما به خوبی سطح کار را پوشش دهد و طول عمر نمای رنگ شده بالا برود . پیشنهاد میکنیم شستشوی نما قبل از رنگ کاری نما انجام شود. پس از اینکه شستشو انجام شد باید دقت شود که بعد از نماشویی حتما فرصت داده شود. تا نما خشک شود.

بعد از خشک شدن نما نوبت به اجرای زیر سازی و پوشاندن ترک ها در نمای ساختمان می باشیم.

این کار با استفاده از بتونه انجام می شود.

و پس از مراحل ذکر شده مرحله ی بعدی اجرای رنگ کردن نمای ساختمان اجرای پرایمر بر روی سطوح نمای ساختمان می باشد. که فواید بسیاری برای نمای ساختمان و عمر و کیفیت نمای ساختمان دارد. و مرحله آخر اجرای رنگ آمیزی نما با پوشش دودست انجام میشود.

رنگ آمیزی نمای سیمانی تازه ساخت و تمیز

اگر نمای ساختمان تازه ساخت می باشد. و به نوعی نو می باشد و سطوح نما دارای کثیفی و الودگی و جرم نیست . هزینه اجرای کار بسیار کمتر از نمای ی که الوده به جرم و کثیفی است خواهد بود. زیرا هیچ هزینه ای برای نماشویی نمای سیمانی پرداخت نخواهید کرد.

در این صورت فقط زیر سازی های لازم انجام میشود سپس فرایند اجرای رنگ نمای ساختمان شروع می شود.

رنگ آمیزی نمای سیمانی قدیمی و دارای آلودگی

اگر نمای ساختمان شما چندین سال می باشد که از سیمان کاری آن گذشته است . و سطوح نما طی سالیان متوالی به دلیل آلودگی های جوی کثیف شده . در مرحله ی اول قبل از اجرای رنگ آمیزی نما حتما باید یک بار شستشو شود. زیرا شستشوی سطوح موجب زدودن الودگی ها و جرم سطح میشود .به همین سبب رنگ دارای چسبندگی و مقاومت بالایی خواهد داشت.

شستشوی نما قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان فواید دیگری هم دارد. که میتوان به جدا شدن قسمت های فرسوده برای بازسازی و بتونه کاری اشاره کرد.

مرحله ی آخر رنگ آمیزی ساختمان

در مرحله ی آخر ینی بعد از شستشو و زیر سازی توسط بتونه و پرایمر نوبت به اجرای دو مرحله یا دو دست رنگ نمای ساختمان می کنیم. امروزه با وجود تکنولوژی های جدید قابلیت سفارش بیش از هزار کد رنگ ساختمانی هستیم.

همچنین رنگ نمای ساختمان به دلیل کیفیت مرغوب طول عمر بالایی نسبت به سایر رنگ ها دارد. یکی از بهترین رنگ ها رنگ اکریلیک می باشند. رنگ های اکریلیک دارای درخشندگی بالایی هستند. وهمچنین حالت آبگریز و عایق بندی دارند و در برابر حرارت نور خورشید بارندگی بسیار مقاومت از خود نشان می دهند.

کیفیت و هزینه اجرای رنگ آمیزی نما

هزینه رنگ آمیزی نما بدون داربست بستگی به نوع و جنس سطوح نمای ساختمان شما دارد. همچنین میزان رنگ مورد نیاز برای اجرای پروژه دارد. رنگ آمیزی نما با روش های بسیاری مانند داربست دسترسی با طناب و کلایمبر انجام می شود که بهترین روش انجام کار راپل می باشد.

دسترسی با طناب به دلیل دسترسی آسان به نقاط دشوار سبب صرفه جویی در هزینه و زمان اجرای کار دارد. زیرا هزینه ای بابت بستن داربست و یا نصب کلامبر پرداخت نمی شود. به همین دلیل یکی از به صرفه ترین روش های نقاشی نما با طناب می باشد.

همانطور که میدانید کیفیت نقاشی نما و رنگ آمیزی نمای ساختمان در اولین مرحله وابسته به استفاده از رنگ های باکیفیت و مناسب برای نمای ساختمان است.

زیرا رنگ های مخصوص نمای ساختمان بسیار مقاوم بوده و در برابر نفوذ آب در هنگام بارندگی و گردوغبار مقاومت می کنند.

شرکت آرین ایراتا

مجری سخت ترین امور در ارتفاع با دسترسی طناب

برای مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

09197921711

09124652126




Sending
User Review
5 (2 votes)