منوی دسته بندی

شرکت آرین ایراتا | ثبت: آرین همت شهر | کار در ارتفاع با طناب

شرکت آرین ایراتا با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با در اختیار داشتن تیم طراحی و مهندسی کارآمد و افراد زبده اجرایی توانایی انجام هرگونه پروژه و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز را دارد. آرین ایراتا مجموعه ای توانمند تشکیل داده است که با رعایت اصل مشتری مداری افق روشنی را در جهت ارتقاء سطح کیفی مهندسی ساختمان را به تصویر می کشد.

آرین ایراتا
شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب | آرین ایراتا

شایان ذکر است انجام کار روی سازه های مرتفع و غیر قابل دسترس که با سیستم دسترسی با طناب ( rope Access ) توسط این شرکت انجام می شود و مورد تایید فدراسیون جهانی صخره نوردی می باشد.

آرین ایراتا به شماره ثبت 481645 شرکت خدماتی کار در ارتفاع با دسترسی طناب بدون نیاز به داربست می باشد. آرین ایراتا خدمات کار در ارتفاع را در تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و کیفیت به همراه عقد قرارداد و بیمه نامه مسئولیت مدنی انجام می دهد.

شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی طناب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه کار در ارتفاع و دسترسی با طناب (راپل) و ارائه خدمات نما به مشتریان در سراسر کشور توانسته با تیم فنی و مهندسی که در اختیار دارد،درصد بالایی از رضایت مشتریان را به دست آورد.

شرکت آرین ایراتا
دسترسی با طناب آرین ایراتا- شستشوی نما

کار در ارتفاع چیست؟

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته می شود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده می شود. در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده می شود. طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل می کند و طناب بک آپ یا shunt از سقوط و خطرات احتمالی محافظت می کند.

کار در ارتفاع _ آرین ایراتا

خدمات شستشوی نما با طناب و بدون داربست

یکی از خدمات شرکت آرین ایراتا شستشوی نما یا نماشویی می باشد. روش های شستشوی نمای ساختمان انواع مختلفی دارد که نسبت به جنس و نوع نما اقدام به شستشو می کنیم. با توجه به آلودگی هوا امروزه تمامی نما ها با جنس های مختلف نیاز به شسشوی نما دارند.

  • شستشوی نما با دستگاه واترجت
  • شستشوی نما بصورت دستی و ابرو طی
  • شستشوی نما با واتر سند بلاست
  • شستشوی نما یا اسید شویی

کار در ارتفاع آرین ایراتا
کار در ارتفاع با طناب

پیچ و رولپلاک نما با طناب و نصب سنگ های افتاده نمای ساختمان

یکی دیگر از خدمات شرکت آرین ایراتا پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد. پیچ و رولپلاک برای نما های سنگی یک امر ضروری برای ایمنی عابرین پیاده و ساکنین ساختمان می باشد. پیچ رولپلاک نما از ریزش سنگ و سقوط سنگ نما جلوگیری می کند.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

Sending
User Review
0 (0 votes)